Re: Komunikat prasowy TP - neo bez uslug glosowych - ad. dzierzawa laczy

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_nie-spakuj-mnie.pp.org.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 21:54:03 MET

> czyli do abonamentu socjalnego dopłacają ? dumping przecież jest
> zabroniony.
>
> Sami się gubią już ze sobą.. wreszcie odbija im się to czkawką

Nieprawda. Na abonamencie socjalnym zarabiają bo są tam jednak jakieś
połaczenia (drogie bo drogie ale jednak się z tego dzwoni), no i są
połaczenia na te numery, bo do takich ludzi się dzwoni. Tak więc abonanmet
socjalny daje takie równanie
    - koszt łącza
    - koszt portu na centrali
    - koszt bilingu i obsługi umowy
    + przychody z połączeń wychodzących
    + przychody z poączeń przychodzących
    = 28zł

A druty pod dsl to
    - koszt łacza
    = 30zł

Myślę, że u nich ktoś tą zabawę z kotka i myszkę z UKE kontroluje.

W.