Re: Komunikat prasowy TP - neo bez uslug glosowych - ad. dzierzawa laczy

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 19:45:07 MET

> czyli do abonamentu socjalnego dopłacają ? dumping przecież jest
> zabroniony.

wg mnie - bardzo prawdpodobne że dopłacają. Obsługa takiego abonenta na
socjalnym
kosztuje dokładnie tyle samo co innych. A dwadzieścia kilka złotych za pare
miedzianą
+ wyposażenie abonenckie itd to nie jest dużo.

Co do dumpingu - oni mają to ustawowo nałożone że muszą świadczyć "socjalny"

> Sami się gubią już ze sobą.. wreszcie odbija im się to czkawką

sami sobie narobili wymyślając chore ceny dzierżawek, uke się już w tym
dobrze orientuje
i teraz TP ma ograniczone możliwości manewru i pokrętnych tłumaczeń.

Marcin