Re: jaka przyszłość TKT ?

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 18:00:24 MET

Teodor napisał(a):

> A ja słyszałem że właśnie zwiększają przepływności swoich światłowodów.
> Chcą też wybudować sieć bezprzewodową.

U mnie niestety od światełka jest 9km po miedzi nawet nie mogą mi zrobić
4 mega w jednym kawałku, jest obecnie 2*2 . Do wakacji było bardzo dużo
różnych awarii, w chwili obecnej jest ok. Niestety na dzień dzisiejszy
potrzebowałbym z 8 mega a warunków technicznych nie ma :( . Jak
rozmawiałem z technikami to TKT nie ma pieniędzy na inwestycje także
warunków raczej nie będzie... Chyba ze ktoś kupi TKT i będzie miał kasę
na inwestycje.