problemy tpsa <> gts gorny sląsk - dabrowa gornicza i okolice

Autor: <odi.1985_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 23:50:09 MET

Witam,

Od kilku dni obserwuje dosc uciazliwe problemy na laczach tpsa <> gts,
problem objawia sie dosc duzym spadkiem wydajnosci, stratami pakietow,
posiadam lacze internetdsl jak i neostrada, na obu jest ten sam
problem, znajomych z okolicy korzystajacych z uslug tp prosilem o
sprawdzenie czy maja ten sam problem i jak sie mozna bylo spodziewac
jest to samo, dzownilem do tp, technik powiedzial mi ze byl problem na
laczach tp <> gts ale ze zostal juz usuniety, tyle ze chyba cos mnie
kreca w tej tepsie... bo dalej sie wszystko wali, czy ktos z
grupowiczow wie cos wiecej na ten temat czy obserwuje podobne problemy,
komputronik.pl np u mnie wogole nie dziala, po serverze ktory kupilem w
firmie ncgroup.pl ktora ma lacza na gts wogole nie moge sie poruszac bo
caly czas mam straty pakietow tak duze ze wszystko muli i przycina sie,
w innych miastach z poza slaska wszystko dziala prawidlowo.

Pozdrawiam
michal piech