Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/

Autor: Marcin J. Kowalczyk <marcin.kowalczyk_at_usun-to.inds.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 18:48:58 MET

przemon napisał(a):
> jaki majÄ… SLA w GTS ?

ja mam następujący:

§9. Gwarancja Jakości Usług (SLA)
1. Definicje
1.1. Czas Niedostępności Usługi (CN) – sumaryczny czas w miesiącu
kalendarzowym, w których gwarantowane parametry Usługi nie osiągały
poziomu ustalonego w Umowie, liczony pomiędzy otwarciem Zgłoszenia
Problemu a jego zamknięciem, po którym gwarantowane parametry Usługi
wrócą do poziomu ustalonego w Umowie.
1.2. Dostępność Usługi (DU) – procent wyliczony ze wzoru: (1 - (CN /
(liczba dni w miesiÄ…cu * 24))) * 100%
1.3. Poziom Obsługi Serwisowej – poziom obsługi technicznej przypisany
do danego rodzaju usługi lub wybrany przez Abonenta w formie usługi
dodatkowej.
1.4. Zgłoszenie Problemu – rejestrowane w Systemie Zarządzania
Problemami zgłoszenie Abonenta dotyczące awarii lub nieprawidłowości w
funkcjonowaniu Usługi, mające wpływ na obniżenie parametrów ustalonych w
Umowie.
2. Operator gwarantuje zachowanie parametrów Usług objętych niniejszą
Umową przez czas odpowiedni do Poziomu Obsługi Serwisowej, zgodnie z
poniższą tabelą

nie mniej niż 99,50% czasu w miesiącu (CN poniżej 3 godziny 36 minut)
dla poziomu Platinum

3. W przypadku zaistnienia awarii, Operator przyzna Abonentowi
rekompensatę o wysokości obliczonej zgodnie z poniższą tabelą.

Poziom Obsługi Serwisowej Dostępność Usługi (DU) Rekompensata
Platinum >=99%, <99,5% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty
Abonamentowej
>=90%, <99% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty Abonamentowej * 3
        <90% 100 % wysokoÅ›ci miesiÄ™cznej OpÅ‚aty Abonamentowej