Re: POLTRANSMIT .. prawda czy plotka ...

Autor: Marcin Gontarz <(wytnijto)mrg_at_nowanet.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 23:25:18 MET

> Pierwsze pięć hopów to nie żadne "powody routingu" a wycięte odpowiedzi na
> udp@33434,

zgoda ... ;-)

> czy tam icmp, kolejne trzy jesteś jeszcze
> w Europie i masz przyzwoite czasy, od 9-tego hopa lądujesz za oceanem i
> dostajesz narzut 100ms. Wszyscy tak mają.

tylko ze na aorcie jest do 50% strat i nie strat w odpowiedziach a realnych
strat ...

> A wracając do chello, jest to łącze klienckie, odpuść sobie używanie tego
> w biznesie.

imho tak samo klienckie jak tepsiany dsl ... przedstawiam raczej obserwacje
a nie placze ze mi cos nie dziala .. lacze uzywam tylko do shella generalnie
..
..

Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl