Re: TP ATM - przeniesienie usługi

Autor: Karol Knapik <karol_at_kk.com.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 16:09:44 MET

> A w umowie nie pisze ile sobie zyczą za zmianę lokalizacji ? W każdej

nie pisza , ale juz orientacyjnie wiem , cennikowo 8 tys netto

> powinno pisac, a jak nie pisze to bierz telefon i dzwoń do swojego
> opiekuna to ci powie, wiedziałbyś to szybciej niż zadałeś pytanie na
> grupie. Niewiem czy ktokolwiek na grupie ci odpowie, bo przenoszenie DSLi,
> polpaków to jeszcze czasami sie robi, ale przy ATMie i umowie na 3 lata to
> trzeba decyzję mocno przemysleć zeby sie nie wpuścić w kanał.

tu nie mam nic do myslenia , niestety musi byc przeniesione, w nowa
lokalizacje juz na stale , niestety rozmowy z TP maja jeden problem CZAS
.... i nie wiem jak ich przycisnac , gdyz w moim wypadku okreslili czas 12
miesiecy .

> Zawsze możesz uciąć światlowód w kanalizacji czy na słupie przed
> lokalizacją, dospawać swój kawałek i przerzucuć tam gdzie chcesz (ale
> pewnie też nie oto ci chodzi).

tez o tym mysle , problem z tym ze jest dorga po drodze i nie mozemy uzyskac
zgody na przejscie nad i pod ulica , a TP jak by nie bylo ma swoje
przejscia...

Pozdrawiam:
Karol Knapik
karol@kk.com.pl