Re: gazeta.pl, ..problem z odwiedzeniem strony

Autor: Alek Cesarz <acesarz_at_SPAMelka.pw.edu.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 20:38:27 MET

Lukasz Trabinski napisał(a), W dniu 2006-12-03 15:04:
> Ale co chcesz forwardować, śmieci udp, smieci synfloodowe, po ch*? :)

ja nic nie chcę, to "ci oni" chcą. chodzi mi tylko o to, że na
zblokowanie botnetu nie ma cwaniaka... z mojej własnej, popartej
odpowiednią lekturą analizy wyszło, że tylko rozproszone
czarnodziurowanie ma sens. ale jak to dobrze zrobić to też nie wiadomo.
do bani panie, do bani...
pozostaje więc to co Tomek napisał: rozproszenie celu... jak największe.

alek