Re: Znika Pro Futuro

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 10:16:50 MET

> To było do przewidzenia, Netia postępuje tak ze wszystkimi spółkami,
> zwłaszcza
> tymi niedochodowymi. Mnie najbardziej ciekawi fakt, kiedy zniknie as15833.

a po co ma zniknąć 15833. Czy po powstaniu exatela znikął as telenergo czy
też telbanku ?
Albo czy GTSowy lub Energisowy wcieło ? Sam GTS ma kilk ASów część po
ipartners część
po czymś tam jeszcze.
Posiadanie kilku ASów jest wygodne, bo można oddzielić np sieć tranzytową od
dostępowej
i np umożliwia to odsprzedaż zagranicy pomimo np peeringu w WIX/PL-IX.

Marcin