Re: DSL TP - Tepsa blokuje porty :)

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 01:26:50 MET

Mateusz Pronobis wrote:

> tak :) a pozniej 95% pracownikow telepunktow popelnilo by samobojstwa ;)
> bo klienci by przychodzili i mowili ze im nie dziala :)

Troche zbaczam z tematu, ale tropem samobójstw ;):

Moim zdaniem działa tam pewna forma sztucznej inteligencji:

- nie działa mi xxxx
- zlecenie wprowadzone do systemu, nasi pracownicy już nad tym pracują,
[w nowszej wersji: przepraszamy za zaistniałe problemy]
- a kiedy będzie działać ?
- w ciągu kilku|kilkunastu|do 7|do 14 dni (niezależnie od rodzaju
problemu) ;)

Jeżeli teraz zwolnią 50% zasobów osobowych BOK (z całym szacunkiem dla
osób tam pracujących, za sprawnym działaniem musi kryć się sprawna
organizacja - w TP tego nie ma - nikt mnie nie przekona, że jest
inaczej), to w zdecydowanej większości przypadków wiele się nie zmieni
(w kwestii załatwienia czegokolwiek) - co najwyżej dłużej poczekasz na
zgłoszenie się operatora.

Z BOK'ami bywa różnie, dla przykładu, chcesz zwiększyć łącze w UPC ?
dzwonisz i w ciągu 1-2 godzin masz już szybsze. Przyrównaj to do TP...

W rzeczywistości równoległej:

- chciałbym skorzystać z promocji zimowej i zmienić łącze z DSL2000 na
DSL8000
- bardzo się cieszymy z Pana wyboru, do 1 godziny technik sprawdzi łącze
pod kątem warunków technicznych i skontaktuje się z Panem w celu
ewentualnej rekonfiguracji routera.

itd.. itd..
;)

pozdrawiam