Re: TPSA Lacza dzierzawione - ciekawa teoria.. lekko OT

Autor: Tomek <tomtrz_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 13:56:43 MET

Jarek Pudelko napisał(a):

[ cut ]

> Interesuje mnie na jakiej podstawie TP twierdzi, ze przy uzyciu obecnych
> technologii linia miedziana ogranicza przepustowosc do 2Mbps.
> Jak w takim razie swiadcza na linii miedzianej usluge DSL TP o
> przepustowosciach wiekszych?

To mniej więcej podobnie zakręcony tok rozumowania jak ten z
dzierżawkami.
Uważają, że utrzymanie 1 km pary miedzianej musi kosztować klienta
dwieście paredziesiąt złotych bo takie koszty ponosi ftp.
Ale jak działa na tej parze telefon to jak ? dopłacają 200 zł do
abonamentu 50 zł ? Albo do Neo za 28 zł ?

Francuski tok rozumowania i wypowiedzi nie dziwi ... zawsze to była,
jest i będzie jedna wielka ściema.

Tomek