Re: ceny za BGP, np w TP w porównaniu do innych operatorów

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 14:33:55 MET

crazy bejbi napisał(a):

> głupie pytanie: skąd wziąłeś cenę 490zł/mc ?
> przecież FR ten najtańszy chyba coś koło tego wychodzi, a to tylko
> wwwaccess
>
> jakby taka cena była, to bym kupił chętnie od tepsy, a nie od exatela,
> od którego płacę drożej niż 490zł/mbit
>
> wojtek
490zł za m-c usługi BGP - wiem bo płace tyle + cena za łącze/łącza FR (w
promocji/lub bez niej)
mi chodzi o tą cene za usługę BGP - 490zł (dla BGP World)
inni nie biorą za to pieniędzy/biorą duużo mnie, a TP bierze i to nie
mało, stąd też moje pytanie, czy UKE może jakoś pocisnąć TP za to?

--
pozdros
icek