Re: TPSA Lacza dzierzawione - ciekawa teoria..

Autor: Domino, Otwock <zabojcakretow_at_spammyassop.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 21:28:04 MET

K napisal:

> wystarczy wziac pod uwage VDSL. oni chyba wszystkich maja za debili.

Chyba zaden duzy operator (ATM, GTS, Dialog, Netia, Exatel, TP etc.)
nie ma VDSL`i i innych tego typu gowien na wezlach. Jedyna sluszna
technologia to HDSL, SDSL i nowsze implementacje. Operator operatorowi nie
zestawi wiecej niz 2Mb, a jak chce wiecej to bierz nx2Mb i sobie agreguj.
IMVHO :)

--
Pozdrawiam, D.