Re: Co sądzicie o łaczach Exatela ??

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 13:01:41 MET

Michal Sz napisał(a):
> Przymierzam się do zmiany operatora, nie pozostaje mi nic innego albo
> kochana TPSA lub Exatel którego nie mam lokalnie w mieście ale
> prawdopodobnie jestem w zasięgu.
> możliwa jest oczywiście tylko radiolinia do max 36Mbit, tak wstępnie się
> dowiedziałem.
> Czy może ktoś się wypowiedzieć na ten temat, jakie koszty instalacji,
> ceny usług, no i ważne jakość.
ja doszedłem swoim światłem do nich, wiec instalka kosztowała 1zł
jakość?
ja jestem zadowolony, w ciągu ~roku 2 usterki - zerwane sesje BGP
naprawione po 15 min. Sieć ich jest jest ok, są w PL-IXie, i kilku
innych IXach, peeringują się z wieloma dostawcami..

a o ATMie z TP tez mysle, dostałem ciekawą ofertę i mysle nad nią..

--
pozdros
icek