Re: Problemy z ISP, drogo chce, mało daje ;-)

Autor: Robert asmax <djrobson_at_usuńto.tenbit.pełel>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 16:19:55 MET

Użytkownik "Tomasz Śląski" <tom@simdata.pl> napisał w wiadomości
news:ejqcdo$1225$1@news2.ipartners.pl...

> Jestem pewien, że jednak nie wiesz o czym mówisz, ponieważ sugerowałeś
> zainteresowanie się ofertą Ery 1,8 Mb/s komuś, kto jasno określił warunki,
> w jakich się znajduje a tym samym na 99% nie będzie miał szybko dostępu do
> technologii, która umożliwia taki transfer.

Prawdopodobnie dogadam się z jednym operatorem gsm. Przysłali całkiem
ciekawą ofertę na 1 lub 2 Mbit'y łącza z opcja CIR przez wykorzystanie
istniejących BTS'ów (nic nie napisali o GPRS). Mam tydzień na odpowiedź.
Myślę, że będzie to lepsze niż doprowadzanie netu DSL przez przynajmniej 3
punkty na spore odległości przez wifi. Proszę mi jeszcze powiedzieć jak i
czy wogóle jest możliwość rozwiązania umowy z operatorem satelitarnym,
uwględniając wcześniej opisaną sytuację.