Re: nowy krok milowy BGP ;]

Autor: Denken <denken_at_idg.com.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 10:05:32 MET

crazy bejbi wrote:

> to jest jasne - po prostu pytałem czy chodzi o coś bardziej poważnego i
> zaawansowanego - w sumie to co jest powyżej to ... hm... w sumie jak to
> nazwać ? glupota ? (i w takim kontekście nie dziwie się komentarzom)

Hmm a teraz to znowu Ty uogolniasz - IMHO nie zawsze musi to byc glupota
- czasami podobnie nierozsadne na pierwszy rzut oka akcje wymusza tzw.
'polityka' ktora wymusza zrealizowanie czegos ;)

Choc faktycznie ciezko podejrzewac ze we wszystkich przypadkach.

Swoja droga ja osobiscie bylbym bardziej zadowolony gdyby AS5617 mial
rozbity na czesci swoj najwiekszy prefiks a te pozostale akurat by
zagregowal...;)

--
Denken