Re: nowy krok milowy BGP ;]

Autor: Sylwester Biernacki <obeer.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 03:10:08 MET

Alek Cesarz <acesarz@SPAMelka.pw.edu.pl> napisał(a):

> obeer,
> kiedy ty się wreszcie nauczysz: na polipie wypowiadamy się wyłącznie na
> tematy towarzyskie, ewentualnie rozmawiamy o pogodzie.
No widzisz... tyle czasu sie nie ujawnialem z moja tajemna wiedza, a teraz od
razu wszystko wyszlo na jaw. Od dzisiaj bede tylko pisal ile Fahrenheitów w
BGP światowym jest i jak znikome ~1700 prefixów z tego jest dostępnych w moim
skromnym, malutkim węzełku PL-IX.

> bo jak będziemy
> coś pisać o technice to zaraz nam naszą lamerię i nieuctwo wytkną. co my
> tam o sieciach wiemy...

Kto jak kto, ale my (wilk), to się na sieciach nie znamy w ogóle. Ja tam nawet
nie wiem co to begepe, a sie mądrzę. Na szczęście są ludzie, którzy potrafią
nam rozjaśnić nasze wąskie horyzonty. Szkoda, że jest jeszcze cała masa, która
robi dokładnie tak, jak napisałem kilka postów wyżej, a tylko Ci najbardziej
światli (dzikie dzieci, czy siakoś takoś z angielskiego) starają się mądrze
pisać o tak skomplikowanych i zawiłych w swej dziedzinie protokołach routingu.
Aż się boję zapytać o IS-ISa, bo chyba bym został wyklęty z polipa po wsze
czasy... :)

> ale przy okazji: przy 6 feedach jako RR jednak pamięci na zwykłym RE
> zbrakło. <<-:
a nie mówiłem "postaw Opena?" :P

--S.