Re: nowy krok milowy BGP ;]

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 21:04:46 MET

Sylwester S. Biernacki napisał(a):

> Jeśli nie wiesz o czym piszę, to chyba nie potrafisz także zrozumieć mojej
> poniższej odpowiedzi.

och dziękuje ci mój GURU !
za zejście na mój niski poziom i łaskawą odpowiedź.

jakoś wyobraź sobie, że w życiu bym nie wpadł, żeby rozgłaszać klasy /24
jako 4x /24 zmiast jednej /22. Ale jak to słusznie zauważyłeś - ja się
nie znam.

Szczerze mówiąc, to myślałem, że przekażesz mi naprawdę jakoś wiedzę
tajemną, dotyczącą rozgłaszania pod jednym prefixem wielku różnych klas
nieleżących koło siebie. Bo już myślałem, że jest coś, czego naprawdę
nie wiem ...

wojtek