Re: problem z aktywnoscia na porcie 25

Autor: P <p_at_nospam.com>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 16:58:29 MET

Witam, dzieki za odp. jakiekolwiek.

Ale zanim przeczytałem wasze odpowiedzi wytepiłem na nastepny dzień robala.
Rzeczywiście dostało sie to przez GG:
http://gg.wiadomosc.info/
GG na szczescie zareagowało w miare szybko i co dzien/dwa wychodziły nowe
buildy klienta.
Wszystko przez link do obrazka w domenie jettechcorp ktory zreszą dostałem
od zaufanych znajomych.. oczywiście bez ich wiedzy.

Sprawa sie rozbiła o załadowaną bibliotekę rpcc.dll, ktorej ładowanie nie
jest widoczne jak w przypadku prostych robali w /run /runonce /autostart itp
czy jakikowliek inny "zwykły" sposób.