Re: nowy krok milowy BGP ;]

Autor: Sylwester S. Biernacki <obeer.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 14:33:54 MET

Krzysztof Oledzki <ole@a.ns.pl> napisał(a):

> Pewnie jeszcze podskoczy o jakieś 2-3k. Kolejną ładną dziesiętnie liczbę (300k)
> widzę gdzieś na początku 2009.

nie sądzę. Na początku roku 2006 było ~190k, więc w 1,5 miesiąca raczej nie ma
szans na 2 czy 3 tysiące prefixów.

> Swoją drogą pamiętam jeszcze wypowiedzi, że 3620 średnio się nadaje na BGP,
> bo ma tylko 64MB RAM i tylko jeden pełen peer się mieści, ale 3640 to już
spoko jnie.

e tam... nawet 2600 sie do bgp nadaje... jak mu defaulta wystawisz po bgp.

> Teraz to i 128MB RAM mało. ;)
zalezy w czym... ja mam na jednej maszynce 2 pełne feedy + trochę peeringów
lokalnych i mi wszystko zajmuje 57MB :P

Memory: Real: 57M/127M act/tot Free: 180M

pozdrawiam,
--S.
Ale rzeczywiscie, Cisco bedzie mialo dobry interes w wymianie calego sprzetu,
ktory przy 256k prefixow powie dobranoc.

co by nie bylo, to moze to byc bardziej slawny problem od znanego problemu
roku 2000 :)

--S.