Re: Sposób na spam email-owy ?

Autor: Sławomir Bem <spamerzy_at_do.piac.hu>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 08:23:25 MET

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości
news:455e294d$1@news.home.net.pl...

> To *JEST* wytłumaczenie. Mam taki ficzer działający, nomen omen m.in. na
> koncie podanym w nagłówku. Niezerowy to mało powiedziane ;-)

Problem tak naprawde lezy w tym ze aby serwer odbiorcy nie zostal posadzony
o spamowanie, *TRZEBA ODPOWIEDZIEC W SESJI NADAWCY*
Info takie bardzo czesto jest niezrozumiale dla przyslowiowej "Pani Marysi" z
sekretariatu.
Stad ten mocno niezerowy odesetek :) o ktorym pisza Wojtek i Maciek.

Na osobny mail dokladnie informujacy nie mozna sobie pozwolic niestety,
bo bardzo szybko host zaczalby byc listowany we wszelkiego typu RBLach :(
A forma zwrotki narzucana jest niestety przez serwer nadawcy i tu ciezko miec
jakikolwiek wplyw....

--
s.