Re: Sposób na spam email-owy ?

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 01:46:54 MET

Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> writes:

> Tak, i potem tłumaczę ludzikom, że to nie "poczta się odbiła", tylko
> że trzeba to odesłać.

A to mozna w ogole odeslac? Nie trzeba klikac na jakies WWW?

Szczerze mowiac, jedna z rzeczy ktora mnie osobiscie bardziej
irytuje, jest taka, gdy ktos prosi mnie o cos (np. o pomoc),
a moj list odbija sie z informacja, ze moj adres nie jest znany
tej osobie, i zebym "sobie kliknal". Druga jest taka, ze moj
list sie odbija bo nie wycialem jakiejs tam czesci z adresu,
nie przestawilem drugiej, i nie zrobilem rot13 z reszty -
a przeciez byla informacja (w jezyku dowolnie wybranym
z uzywanych na swiecie).

Ale to pewnie blad uzytkownika/ow, nie technologii. W koncu mozna
uzywac takich (wadliwych, ale co mi tam) rozwiazan i jednoczesnie
zadbac o to, by listy bedace odpowiedzia na wlasne zapytanie
docieraly bez takich "ulatwien".

--
Krzysztof Halasa