Re: Problemy z ISP, drogo chce, mało daje ;-)

Autor: Robert asmax <djrobson_at_usuńto.tenbit.pełel>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 19:44:06 MET

Użytkownik "K" <tidudu@nie.ma.takiego.numeru> napisał w wiadomości
news:ejktlq$13t8$1@news2.ipartners.pl...
Robert asmax napisał(a):

> Bardzo proszę o poradę co robić, wysyłać pisma, dzwonić, mailować? Co jest
> skuteczniejsze? A może wizyty osobiste. Ja oczywiście rozumiem, ze niemam
> łącza gwarantowanego CIR'a czy jak tam, no ale to już lekka przesada,
> ledwo 1/4 łącza. Aha, za tą 512/128 płace prawie 400 dolców.
>
> dziękuję i pozdrawiam

to moze sprawdz czy ktorys z gsmow nie ma w twojej wiosce edge ? era sie
ostatnio reklamuje z internetem do 1.8Mbit/s z tego co pamietam za cos
kolo/od 99 pln

Też prowadziłem rozmowy nawet z dwoma operatorami wykupienia czegś
konkretnego, 1-2 Mbit to już świat i ludzie w takiej małej miejscowości.
Czekam niestety...