Re: TP DSL1000 przerwy w działaniu

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 14:46:54 MET

Użytkownik "Sly" <soldier97@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1163684230.288556.153450@k70g2000cwa.googlegroups.com...
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem przerwy w działaniu DSL'a trwają
średnio około minuty/dwóch, kilkanaście razy w ciągu dnia, nie
działa nawet ping. na modemie migają diody, ale niezależnie. Czy
ktoś się spotkał z takim problemem, wyczytałem, że taki problem
występował u osób, które miały pule dodatkowych adresów ip, ja
takich adresów nie posiadam.

To nie jest problem polskiego Internetu, dzwon na 9393 lub 9330