Re: DialNet Biznes z Dialogu

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 15:34:10 MET

Zapf napisał(a):
> Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś na temat jakości działania usługi
> DialNet Biznes w Dialogu? Od technika dowiedziałem się, że jest to łącze
> symetryczne oparte o SHDSL, do klienta routowany jest standardowo jeden
> adres IP, można starać się o przydział większej ilości - czyli w teorii
> jest to usługa wzorowana na Polpaku
>
> Przede wszystkim chciałbym wiedzieć jak jest z routingiem do TPSA i do
> reszty świata w tej usłudze?

ja styku z dialogiem nie mam (nie mozemy dogadać się o $ ) ale
szkielet rewelacyjny nie jest
widze, ze duże czasy na styku TP-Dialog
styk z atmanem dłuuuuugo pozostawial wiele do życzenia
ostatnio zaobserwować można czasy rzędu setek ms do polskich portali

bardzo długo nie było ich w pl-ix
tzn, byli, ale jakby "na papierze"

a jaką cene dostałes?
(może na priv?)