Re: Łącza dzierżawione TPSA - coś robię/robimy

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 16:42:35 MET

Adam Wołk-Jankowski napisał(a):
> Moze przy okazji warto poruszyc kwestie mozliwosci wejscia w kanalizacje, tj
> zarowno sam cennik jak i uporczywe BMT.

Właśnie napisałem w tej sprawie mail do Marcina, gdyż ja też jestem
umówiony na spotkanie.
Mam w związku z tym propozycję, abyście zgłosili nam wszystkie
zastrzeżenia co do polityki TPSA, jakie spotykacie w swojej praktyce.
Prosiłbym o przemyślaną i konkretną formę, bo chciałbym zawrzeć to w
jakimś dokumencie, który zgłaszający uwagi dostaliby zwrotną pocztą do
akceptacji. Chodzi o to, żeby był to konkretny głos operatorów
telekomunikacyjnych zawierający gotowe rozwiązania. Sądzę, że UKE
brakuje konsultacji w naszym środowisku, a to byłby jakiś krok naprzód.

--
z.