Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 09:43:22 MET

Tomasz Śląski napisał(a):

> Mam w dupie wojowanie z bzdurami z TP rodem. Szkoda mojego czasu i
> energii, które mogę spożytkować zyskiem w inny sposób. W każdym razie
> właśnie kończę wywalać dzierżawki zastępując je swoją infrastrukturą.
> Trochę sobie na tym zepsuję wynik finansowy w październiku i w
> listopadzie, potem trochę mi urośnie mi w kosztach amortyzacja, ale co
> tam. Prezes powinni przełknąć, jak pokażę tabelki ;-)

Tomek, a ile ich masz ? I jak bardzo zepsujesz sobie wynik finansowy ?
Pytania oczywiście retoryczne, bo w naszym przypadku temat radia pojawia
się przy każdej okazji manipulowania TPSA łączami dzierżawionymi. Tyle,
że w naszym przypadku, w przypadku Marcina Kuczery, w przypadku CETI (że
wymienię tylko tych, którzy się odezwali na polipie) wymiana linii
dzierżawionych na radio jest nierealna. Podobnie jak w przypadku
wszystkich innych budujących od lat infrastrukturę dla obsługi linii
miedzianych. Te wszystkie koncentratory, modemy, przełączniki ATM trochę
kosztowały.
Poza tym nie po to walczymy o uwolnienie ostatniej mili, żeby
doświadczać takich problemów i zmieniać strategię biznesową naszych firm
z powodu krętactw małych, drobnych oszustów. Czymżesz, do cholery, różni
się linia dzierżawione realizowana w całości po miedzi od pętli lokalnej
? Niczym. Obecny stan rzeczy zawdzięczamy wyłącznie celowej
dezinformacji UKE przez TPSA. Szkoda, że niema żadnych przepisów
prawnych pozwalających wreszcie solidnie kopnąć w dupę winnych takich
przekrętów.

--
z.