Re: Skąd tunel IPv6 (6bone?)?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 23:57:35 MET

Tomek Jarzynka pisze:

> To już zauważyłem :)

Przechodzą wszelkie granice. Usunęli mi konto z tunelem zestawionym
do serwera hostingowego wyłącznie na własne potrzeby bo... endpoint
IPv4 miał wpis w domenie odwrotnej zawierający nazwę domeny pod którą
wisi strona z ofertą serwerów wirtualnych/kont shellowych. Są niestety
zbyt głupi, żeby wyobrazić sobie, że serwery o różnych
zastosowaniach, a należące do tego samego podmiotu mogą mieć
podobne wpisy w domenie odwrotnej i sprawdzić, czy ktoś rzeczywiście
korzysta z IRC via ich tunel, nie mówiąc już o odpisaniu na maila
czegoś sensownego.

> Pytanie skąd indziej wziąć tunel, który
> będzie miał I:linie na jakimś serwerze IRCnetu?

Spróbuj XS26.

--
http://www.insane.pl -- serwery wirtualne od 29 zł + VAT rocznie