Re: problemy onetowo-komunikacyjne

Autor: <Sied_at_r>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 20:03:31 MET DST

dostepdointernetu.com.pl napisał(a):
> Użytkownik "vik" <viknet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>

> Witaj,
>
> pewnie że jest - polip :), a druga to grupy dyskusyjne dla ISP, isp-tech,
> możesz się zarejestrować przez www.prenumerata.pl - siedzi tam ponad 1000
> osób, z Onetu też
>
> pozdrawiam
> www.dostepdointernetu.com.pl

ty gosciu sniegowy
nie rob krypoto reklamy jakiegos pseudo serwisu

netykiety nie znasz ? czy idiote udajesz ?

chyba ze w dowodzie masz dostepdointernetu na nazwisko

przekraczasz granice dobrego smaku, tu wiekszosc ludzi cos robi, ma
serwisy, firmy, itp. co nie oznacza ze maja sie promowac w nicku.

Ps.
isp-* nie jest od rozwiazywania problemow z onetem
od tego jest abuse, faxy, maile, telefony

d.