Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 12:17:46 MET DST

Jarek Pudelko napisał(a):
> Witam
>
> Wlasnie otrzymalem informacje z Departamentu Skarg (?) UKE, z ktorej
> wynika, ze nalezy w tej sprawie napisac SZYBKO(!!!!) pismo do Pani
> Prezes, ktora "pracuje do poznej nocy" i zajmuje sie wszystkimi
> nadsylanymi jej zgloszeniami. Te pisma zostana przekazane do
> odpowiedniego dzialu, ktory z kolei "bedzie walczyl z ta tepsa"

Pani Prezes zna sprawę dokładnie. Wyjaśniłem jej wszystko w poniedziałek.
Oczywiście bardzo istotne jest, aby wszyscy zainteresowani napisali
odpowiednie pisma do UKE. Urząd, niestety, został wprowadzony w błąd
przez TPSA i zupełnie nie znał skali problemu, ani charakteru
wykorzystywania łącz dzierżawionych w Polsce.

Tak na marginesie, to polecam przemyślenie tej sprawy wszystkim
wielbicielom TPSA. Konkurencja w biznesie to jedna sprawa, a celowe
wprowadzanie w błąd organów państwowych to rzecz zupełnie inna.

--
z.