Re: TP obniża cenę Neostrady

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 21:27:10 MET DST

Dnia 2006-10-26, o godzinie 20:28:40, użytkownik *futszaK* napisał(a) w
wiadomości: <news:pan.2006.10.26.18.28.38.394838@post.pl>

> o czym zaś ma świadczyć ciągle rosnąca liczba abonentów sieci
> osiedlowych ???

A ja zauważam odwrotną tendencję, zdecydowana większość moich znajomych już
dawno przesiadła się na Neostradę.
Zresztą tyczy to nie tylko znajomych, wystarczy poczytać grupę
alt.pl.neostrada.

> poprostu rynek jest chłonny, ludzie kupują komputery i podłaczają je
> do Internetu

To też.

> ale znajomy o tym nie wie, nie jest ekspertem, nie zna się na
> komputerach,

A to pewnie nawet nie jest kwestia bycia ekspertem. Modemy na USB kosztują
złotówkę, a ethernetowe jednak trochę więcej i stąd popularność tych
pierwszych.

> przyszedł do niego przedstawiciel osiedlówki, zamontował, podłaczył,
> doradził, wziął za to pare groszy i zyskał stałego klienta

Klienta, któremu w razie padnięcia łącza będzie wmawiał "awarie w tepsie".

--
Pozdrawiam
Pink