problemy onetowo-komunikacyjne

Autor: vik <viknet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 11:36:07 MET DST

witam
czy ktos ma kontakt do kogos normalnego z administratorow onetu ?
problem jest nastepujacy, gdzie w okolicy kwietnia przeslali mi z onetu info
ze nie podoba im sie ze w bazie ripe adres kontaktowy tech admina jest w
domenie onetu i ze przez to musza wypisywac ze ze spamlist, oczywiscie
zablokowali te konto pocztowe.Nie moglem zrozumiec o co chodzi co ma piernik
do wiatraka ale zrobilem jak chceli pozmienialem wpisy na wlasna domene.
Po jakims czasie przyslai mi info ze nic nie zrobilem poniewaz dalej
przychodza im raporty i dodawani sa do spam listy tym razem oprocz konta
pocztowego zablokowali mi klase adresowa. Zaraz wyslalem im zwrotke ze
wszystko zmienione i na dowod przeslalem nawet linki do bazy ripe wszystkich
moich klas zeby posprawdzali sobie ze wszystko jest pozmeiniane . Odpowiedz
byla jedynie taka ze poblokowali wszystkie klasy PI i PA.
Zaczelem szukac gdzie moga byc jeszcze wpsiy i okazalo sie ze jakis admin
onetowy dodal w spamcopie ze jedna z moich klas nalezy do onetu i wyjasnilo
sie dlaczego wspominal typ o raportach a dostawali raporty nie o tym ze ja
onet spamuje czy onet kogos tylko ze z mojej sieci wychodzi spam rapetm 5
sztuk na 5 miesiecy. Poprostu bledny adresat, a ze nie mogli dojsc co skad
to poblokowali wszystko co mogli. Wyslalem maila wyjasniajacego ze znalazlem
przyczyne i ze to nie ja popelnilem blad tylko ktos z onetu ale chyba juz
nie ma tego dzialu zadnych odpowiedzi. po kilku dniach zrobilem sobie konto
na spam copie dodalem swoje klasy kliknelem odswiez i wszystko ladnie samo
sie poukladalo. Teraz jest taki problem ze nie ma z kim gadac nie odpowadaja
na maile nie chca sie przyznac do swojego bledu nie ma z kim sie
skontaktowac. Onet zablokowal bo mogl, przez jakis czas puszczalem wszystko
co na serwer onetowy przez jakas inna klasa ktorej im nie podalem na
szczescie :) i ci co mieli konta na onecie mogli wysylac wiadomosci. Ale
gdzie cos pozmieniali ze onet klasyfikuje zrodlo wiadomosci i jak np ktos
wysyla z mojej sieci majac skrzynke na wp poczte do onetu tez jest odrzucany
z powodu "Connected to 213.180.130.86 but sender was rejected. Remote host
said: 553 5.7.1 For MAIL FROM address <xxxx@wp.pl> access is denied by the
policy analysis functions.
Czy jest jakas instutucja ktora rozwiazuje takie problemy typu olewanie
mniejszych od siebie ?

Pzdr
Vik