Re: Kopia danych w Internecie

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 19:47:05 MET DST

Dnia pięknego 2006-10-25 o 15:39:16 osobnik zwany Przemek P. wystukał:

> Użytkownik "Sławomir Bem" <spamerzy@do.piac.hu> napisał w wiadomości
> >

> Szybkość nie jest ważna i aplikacja też w sumie nie. Co do kwoty
> to może być kilkaset zł/rok ale nie kilka tysięcy. Póki co zastanawiam
> się nad usługą Active w nazwa.pl, która też w sumie może pełnić
> rolę dysku wirtualnego + można sobie pogrzebać w php i mysql.

jeśli to są naprawdę ważne dane to lepiej zainwestuj w porządny backup i może
off-line storage taki jaki daje np. AMS. Żadna usługa sieciowa nie da ci tej
pewności.

--
mst <at> gazeta <.> pl
- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.