Re: Kopia danych w Internecie

Autor: Sławomir Bem <spamerzy_at_do.piac.hu>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 14:52:39 MET DST

Użytkownik "Przemek P." <mail_do_grup@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ehnbnn$927$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

> Wiem, wiem, ale edysk oferuje zbyt małą przestrzeń jak na
> moje wymagania. A poza tym cena 199 zł miesięcznie za
> 1 GB to trochę za dużo jak na moją kieszeń.
> Jednym słowem: wszystko źle :)

Krotko mowiac ktos ma za Ciebie archiwizowac
codziennie 3-5GB danych (bardzo dla ciebie waznych)
+ dac dobre lacze (no bo przeciez szybko bedziesz chcial ciagnac i wysylac)
+ szybkie serwery (nie ma sensu czekac gapiac sie w ekran)
+ jeszcze aplikacje do obslugi (zeby bylo latwo prosto i przyjemnie)
najlepiej za kilkadziesiat zlotych/rok,
no i oczywiscie usluga ma byc stabilna prawda?

MSPANC