Kopia danych w Internecie

Autor: Przemek P. <mail_do_grup_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 09:43:27 MET DST

Witam wszystkich.

Poszukuję serwisu udostępniającego wirtualny dysk,
gdzie można przechowywać swoje ważne dane.
Potrzebuję ok 3-5 GB miejsca oraz możliwości
zarządzania tym dyskiem przez ftpa.
Dodatkowo w ramach marzeń chciałbym, żeby taka
usługa miała takie możliwości (ale nie są konieczne):
- tworzenie konto z różnymi uprawnieniami do katalogów
- możliwość pokazywania np. zdjęć w formie prostej
strony www

Próbowałem bawić się gmailem za pomocą odpowiedniego
plugina do Firefoxa, ale po pierwsze obsługa tego rozwiązania
jest nie wygodna, a po drugie jest to niezgodne z polityką
Google (dziś zablokowali mi konto na 24 godziny w związku
z nieprawidłowym wykorzystywaniem gmaila).

Pewnie wśród darmowych rozwiązań nie ma co szukać...
także poproszę o namiary na "lekko" płatne serwisy.

Dzięki z góry.

Pozdrawiam, Przemek