Re: TP obniża cenę Neostrady

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 22:25:34 MET DST

On Mon, 23 Oct 2006 12:50:21 +0200, futszaK napisał:

> czep się tramwaja a nie mojego urynanetu, każdy kiedyś zaczynał

Nie czepiam się Twojego Urynanetu, bo Cie nie znam, czepiam się wszystkich
stolarzy, piekarzy i rolników, którzy zaczęli handlować internetem bo wydaje
im się że to łatwe. Jak klient raz się zrazi do Józka z Markiem co mu ten
internet założyli i mają jedną komórke która non-stop jest wyłączona to więcej
nie pójdzie do niezależnego ISP tylko podpisze umowę z &fTP z lojalką na 3
lata. I &fTP doskonale o tym wie.

> 83.0.0.0/11 to nie tylko neostrady

Wiem, również DSL'e - czyli to do czego dopłacają Ci którzy kupują
,,pełnowartościowe'' pasmo.

--
begin 755 signature.exe
[verox <at> a4 <dot> pl]                                    vy 73! de SP9UOB