Re: TP obniża cenę Neostrady

Autor: andzio <andzio_at_net-komp.tnij.net.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 11:37:57 MET DST

Lee napisał(a):

> :))) Bardzo prawdopodobne bo dla wiekszości ludków, Internet=właczony onet w
> Internet Explorerze, a rozłączenie z internetem=wyłączenie IE.

A ktos dowiadywal sie jak to dziala? Mi sie zdaje ze dodatkowe godzinki
to raczej bedzie trzeba dodatkowo uaktywnic ale nie czytalem o tym
nic wiec pewnie sie myle. Bedac po stronie telepsa bardziej bym odcinal
mozliwosc korzystania z netu po 10h niz np. pozwolil na:
pierwsze 10h za 20zl +
pozostale 14h za 14zl +
pozostale 30dni po 24zl co daje:

_754zl_ za pakiet 128kbps nerwostrady na niewylaczonym kompiuterku...

Az tak glupi chyba nei sa by narazac sie na antyreklame i procesy
sadowe...