Re: Re: TP obniża cenę Neostrady

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 01:28:53 MET DST

Dnia Tue, 17 Oct 2006 15:30:47 +0200, Andrzej napisał(a):

> Dziwisz się, że chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy od klietów?

ja tam się ciesze, bo najpierw jeden z drugim zapomni rozłaczyć modemu,
przyjdzie mu megarachunek, potem polecą do gazety i w świadomości
statystycznego odbiorcy pojawi siÄ™ czerwona lampka z napisem "nie
kupuj neostrady bo Ci przyjdzie kosmiczny rachunek"

oczywiście scenariusz który opisałem wyżej nastąpi w przyszlym roku,
a premie za ten rok jogurty dostaną większą bo wymyślili genialną
usługe "neostrada za 20zł" która pewnie się sprzeda