Re: TP obniża cenę Neostrady

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 08:04:48 MET DST

Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

> No dobra, a w czym przeszkadza Wam wyciąganie kasy od klientów w podobny
> sposób?

Nie podoba mi sie procent uzytkownikow neostrady, bo placimy za kazdy
1Mbit/s lacza do tpsa 10 razy wiecej niz do innych polskich operatorow.
Niestety ssacze sa w sieci tpsa, a tpsa stosuje chore stawki na
polaczenie z ich siecia. Lacze na swiat jest ponad 2 razy tansze niz do
naszego dominujacego operatora. Moge pchnac niby dane laczem swiatowym
do osob w TPSA ale pytanie czy operator bedzie sie stosowal do nakazow
UKE i nie bedzie degradowal ruchu? Poza tym szybko ich bramka na swiat
moze zostac zapchana i klienci beda sie skarzyc, ze strony wolno chodza.
Ostatnie informacje wskazuja, ze juz sporo firm pcha ruch przez lacza
swiatowe do TPSA, bo opentransit jest zapchany.

Zreszta zrobila sie ciekawa sytuacja, beda musieli cos zrobic, tylko nie
wiadomo co, po cichu degradowac ruch, zwiekszyc przepustowosc na swiat
(malo prawdopodobne) lub obnizyc ceny laczy krajowych do siebie.
Ostatnie posuniecie z podwyzszeniem ceny dzierzawy moze oznaczac zmiany
w strukturze cen za uslugi, na jednym wiecej zarabiaja na innym
zmniejsza swoja marze, ale trzeba poczekac.

wer