Re: Ostatnie problemy z opentransit.net

Autor: spit <spitek1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 14:32:44 MET DST

elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
napisał(a):

> osobiscie radzilbym pomiar bardziej miarodajnymi narzedziami typu
> wiarygodne zdalne sajty i wlasne "muniu".

to byl tylko przyklad
nie chcialo mi sie pisac ze klientowi ktory slucha radia w winampie spoza
Polski nigdy nie mial problemow a teraz od 15 do x zrywa,

nie chcialo mi sie pisac ze robilem traceroute na rozne stryny www i kazda
ktora przechodzila przez opentransit.net miala ten sam problem od 15 ping
>300ms...(dzis od 14.22 mam >400ms) bo jak sie bedziesz czepial to powiesz
ze tracerote tez niemiarodajny

nie chcialo mi sie pisac ze wynik z traceroute w inne miejsca oprocz
opentransit.net jest w normie i wszystko dziala tak jak nalezy

napisalem o dsl.cz i speedmeter.de, bo oba z dsl-i polskich sa osiagalne
przez opentransit i oba zazwyczaj pokazywaly wyniki bliskie moim dsl-om
a ze dla polpaka 2Mbity pokazuja 4Mbity to tylko sie cieszyc.

Jak user dostanie od kogos z innej(nie tpsa) sieci adres np. www.dsl.cz i
tamtemu pokazuje tyle co ma a u mojego nie to bedzie na mnie bo on placi za
internet ,a nie za tpinternet(predosc reklamowana w Polsce a na swiat 100Kbit)

> o 15? szczesciarze ;)
> a do 15 nikt nie pracuje i nie uzywa sieci? opentransit obsluguje
> tylko sieci z uzytkownikami domowymi?
to nie ja mowilem tylko kobieta z tpsa i tego komentowac nie chcialem...