Re: Ostatnie problemy z opentransit.net

Autor: spit <spitek1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 23:07:41 MET DST

Borg <borg@benet.lan> napisał(a):

> http://www.benet.uu3.net/~borg/to-tpnet.txt
>
> To jeszcze nie sa najgorsze czasy...
> Czy masz jeszcze jakies pytania?

Teraz mam srenio 50ms cyrki dzieja sie od 15.00(srednia przez
opentransit.net 300ms ) a koncza roznie ,jak wrocilem dzis o 20 bylo juz
50ms ,dlatego prosilem o zwykle pingi(liniowy log) przez pare dni od 15 do x
najlepiej z roznych laczy tpsa i miejscowosci zeby zrobic wykres i porownac
jak to sie ma w roznych miejscowosciach i czy to nie jest centralnie
przycinane i w jakich proporcjach.
Ciekawy jestem jak polpaki reaguja w tym samym czasie bo z tego co widzialem
na stronie gts poleconej przez przedmowce oni wogole na te adresy nie laca
opentransitem.