Re: PARANOJA Z WP!

Autor: Karol Knapik <karol_at_kk.com.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 00:31:15 MET DST

> Nooo, i co w tym dziwnego, że sumują się do ponad 100%? Ja mam przykładowo
> aktywne konta na WP, Onecie, Tlenie i Gmailu - w każdym liczą mnie jako
> sztukę :). Dopóki 4 powyższe nie zsumują się do ponad 400% to jest
> wszystko
> oki :D.

moze do 250 % bo sa tez tacy jak ja , mam teoretycznie 7 kont , tyle ze na
zadnym z wymienionych itp serwerow.
Czesto ludzie maja 1 lub 2 formowe adresy zaleznie od ilosci spraw , oraz
niekiedy 1 - 4 prywatnych , zaleznie czy ktos ma jakies problemy z darmowa
poczta czy moze sie z czyms kryje ;P

--
Pozdrawiam:
Karol Knapik