Re: PARANOJA Z WP!

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 18:54:46 MET DST

On Mon, 2 Oct 2006 13:35:25 +0000 (UTC) I had a dream that Robert Milkowski <rmilkowski-NO-SPAM@wp-sa.pl> wrote:
>30 dni
>Czyli inaczej, uzytkownikow poczty WP, ktozy logowali sie w przeciagu ostatnich
>30 dni jest ponad 4 miliony.

Niech 1/3 Polaków ma adres mailowy, co i tak pewnie jest zaokrągleniem w górę.
To daje kilkanaście milionów ludzi. I z tego 1/3-1/4 ma mieć konto na wp.pl?
Coś to mi się wydaje cyganione. Niech zgadnę - liczycie wszystko, razem
ze swoim komunikatorem, czatami itp? Ale to i tak dużą liczbę podajecie.

--
Grzegorz Janoszka