Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 12:38:04 MET DST

Tue, 26 Sep 2006 12:00:09 +0200, użyszkodnik Maciej Bebenek
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał:

> Jak na razie to wszystko, chociaż - znając obecne realia i nastawienie
> polityczne - nie zdziwiłbym się, gdyby próbowano kogoś udupić ze
> stosownych artykułów typu "współdziałanie" czy "zaniedbanie mające
> związek z przestępstwem".

dlatego najlepiej dmuchać na zimne i logować więcej jak się wydaje
konieczne

moje logi jeszcze nigdy sie nie przydały uprawnionym służbą (i oby tak
dalej),ale mi do pokazania klientowi że rozsyła spam, bombarduje komuś
skrzynke czy SynFlood-uje już kilkakrotnie, więc nie rozumiem czemu
taki opór przed logowaniem, przecież to w stosunku do wpływów nawet z
małej sieci niewielki koszt