Re: PARANOJA z WP - sprawa wyjaśniona CIEKAWE

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 18:03:32 MET DST

> Pawle... średnio inteligentny szympans powinien być w stanie zrozumieć.

mamy różnie inteligentne szympansy. średnia 100 :)

> Użytkownik operatora X wysyła mail do użytkownika WP. Mail się odbija.
> Użytkownik nie wie, dlaczego, ale uznaje, że to wina operatora X, a nie WP,
> bo:
> 1) przecież WP to poważna firma i niemożliwe, żeby to oni coś spieprzyli;

i to jest problem. gorzej że ludzie sami się przez to pozbawiają wielu
(i wolności) rzeczy wybierając tam konta, pomijając fakt że inni operatorzy
na tym tracą.

> 2) koledze korzystającemu z usług operatora Y maile do WP dochodzą, więc to
> na pewno wina X.
> A teraz, jako administrator/pracownik helpdesku w X spróbuj wytłumaczyć
> użytkownikowi, w czym problem.

dokładnie. wytłumaczyłem to jakoś ale sposób traktowanie mnie jako
(mniejszego ale jednak) operatora jest po prostu bezczelny i dlatego o tym
pisze.