drobna dygresja / było: Re: PARANOJA z WP - sprawa wyjaśniona CIEKAWE

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 10:52:35 MET DST

Wojciech Puchar napisał(a):
> dostałem taką odpowiedź z Habeas:
>
> The Habeas Blacklist that wp.pl is using is under development. It's not
> ready for production, and they shouldn't be using it to block any email.

  Chociaż wątek jest męczący, głównie za sprawą rozpoczynającego go
Wojciecha, przebrnąłem jakoś przez kilka ostatnich tematów dotyczących
Jego problemu. Chciałbym się tutaj odnieść do postawy, jaką większość
odpowiadających tu prezentowała i proponowała niemądre rozwiązania.
Uprawialiście taki trochę populizm, a teraz powinno być Wam głupio, a z
tego powodu, że być może człowiek poszedł nieco naokoło i zaczął od
molestowania polipa, zamiast od tego na czym skończył, jednakże doszedł
do sedna sprawy, z czego pewnie i Wy skorzystacie. ;)

Pozdrawiam,