Re: katalog dostawcow internetu

Autor: <info_at_dostepdointernetu.com.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 19:40:09 MET DST

Zapraszam nowe sieci do rejestracji :)
http://www.dostepdointernetu.com.pl/register_op.php

Mechanizm dziala dosc sympatycznie:
1. internauta, ktory szuka dostawcy internauta, trafiajac na strone,
wypelnia wniosek / sklada zapytanie
2. administrator sieci weryfikuje wniosek i
3. rozsyla do zarejestrowanych sieci z danego wojewodztwa,
4. w tresci wiadomosci z serwisu www.dostepdointernetu.com.pl pojawia sie
tresc zapytania internauty

jeszcze chwila i bedzie szata graficzna :)

Pozdrawiam,
Jacek

inne serwisy www.stronastartowa.pl, w budowie www.bulwar.pl