Re: PARANOJA Z WP!

Autor: Zbigniew Kempczyński <Z.Kempczynski_at_NOSPAMmarton.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 13:25:20 MET DST

Użytkownik wer napisał:

> Co pokazali? Mail doszedl z ich serwera pierwszy raz ponizej 15 minut?

Pokazali kulisy poczty WP, dla mnie to było ciekawe doświadczenie, zwłaszcza,
że mają to zrobione na gigantyczną skalę. O ile mnie pamięć nie myli mają
około 2mln kont pocztowych, zatem przy założeniu, że każdy wysyła średnio
dziennie około 10 emaili oznacza to 230 emaili/sek. Oczywiście przetwarzane
jest to filtrami itd... Rispekt!

     Zbigniew Kempczyński
  http://it.marton.pl/wegorz/