Re: Jakość radiolinii

Autor: tomeks <tomasz.smigielskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 11:35:19 MET DST

> jak
>
> jesli operator jest powazny, to radio bedzie pracowac w kanale
> przydzielonym, a nie obok kuchenek mikrofalowych; tym samym implikuje to
> powazny sprzet, a nie jakies wifi;
> za 2Mb powinienes zaplacic minimum 800 netto na czas okreslony, w przeciwnym
> wypadku wietrze podstep

 jesli operator jest powazny, to nie zestawi radiolini punkt-punkt na lacze 2M
za 800pln,
mysle ze proponuje Ci punkt-wielopunkt w technologii LMDS i tu mozesz otrzymac
maksymalnie 2XE1,jednoczenie przy 2M zachowujac dobra cene,
a w praniu laczko takie jest stabilne ,zwazywszy na mala odleglosc od stacji bazowej

pozdr
ts