PARANOJA Z WP!

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 10:38:36 MET DST

Czy ktoś wie co się dzieje z tym operatorem. z mojego serwera odrzuca pocztę
pisząc że blocked by Habeas Blocklist. nie mam żadnej możliwości otrzymania
informacji dlaczego, nie otrzymałem żadnej wcześniej, administrator WP ma w
d.. sprawe bo "to nie nasz problem my tylko uzywamy listy Habeas", a na
stronie tej listy w ogóle nie mogę znaleźć pozycji aby sprawdzić dlaczego
się tam jest tylko sterta reklam.

Moi użytkownicy mają kłopot z komunikacją z nimi, i niewiadomo dlaczego.

Czy ktoś miał już z czymś takim doczynienia i ew. sposoby radzenia sobie z
czymś takim.

Zaznaczam radzenia bo jeśli chodzi o współpracę i normalne pytanie i
odpowiedź z WP to dziś wiem że to odpada, z strony WP jest totalna zlewka.